VÝBER TOVARU

1. Aká je kvalita materiálu (samotnej látky, bavlny)?

Kvalita a materiál daného výrobku je vždy uvedená v popise produktu.

2. Kedy bude vypredaný produkt na sklade a či vôbec ho ešte budeme mať?

V EMI sa snažíme prispôsobovať trendom a trhu, preto je možné, že niektoré vzory obliečok, prehozov a iných produktov už v ponuke mať nebudeme. Avšak, niekedy sa jedná len o výpadok materiálu, preto je ideálne sledovať našu stránku www.emi.sk, prípadne sa telefonicky informovať o dostupnosti produktu.

3. Aké je zloženie jednotlivých produktov?

Zloženie a materiál daného výrobku je vždy uvedený v popise produktu.

4. Aká je gramáž jednotlivých produktov na m2?

Gramáž produktov je uvedená pri jednotlivých popisoch produktov

5. Ako objednať obliečky v neštandardných rozmeroch?

Pri neštandardnom rozmere tovaru je vždy potrebné zadať do košíka podobný rozmer, ktorý máme v ponuke. Následne je v časti košík priestor na poznámku. Tam je potrebné uviesť presný rozmer tovaru, ktorý požadujete. My podľa Vami zadaného rozmeru stanovíme cenu, a v objednávke ju upravíme. Cena je približne rovnaká ako cena podobného rozmeru. Ak Vami zadaný rozmer nevieme vyhotoviť, informujeme Vás o tejto skutočnosti telefonicky a dohodneme sa na ďalšom postupe.

REGISTRÁCIA A OBJEDNÁVACÍ PROCES

1. Aké mám výhody pri registrácií?

Možnosť sledovania svojej objednávky, register Vašich objednávok, kde si aj po určitom čase viete vyhľadať objednávaný tovar, vyplnené údaje bez potreby opätovného vypĺňania. Aktuálne pracujeme aj na vernostnom programe, ktorý Vám prinesie viacero výhod.

2. Ako môžem získať zľavový kupón?

Aktuálne pracujeme aj na vernostnom programe, ktorý zákazníkom ponúkne väčšie množstvo zliav a kupónov. Okrem toho pravidelne ponúkame vybrané výrobky s jedinečnou zľavou, prípadne darčekom.

3. Ak som registrovaný zákazník, mám nárok na pravidelné zľavy ako verný zákazník?

Aktuálne na vernostnom programe pracujeme. Po dokončení budeme ponúkať širokú škálu vernostných a zákazníckych zliav.

4. Môžem si tovar objednať aj telefonicky?

Áno, na našom webe prevádzkujeme aj zákaznícku podporu, kde Vám milé kolegyne vždy radi s objednávkou pomôžu.

DORUČENIE A PLATBA

1. Kedy mi bude doručená zásielka?

Robíme všetko preto, aby Vaše objednávky boli odoslané v čo najkratšom možnom čase, a to ideálne do 24 hodín. Avšak niekedy nastane situácia, ktorú ani my nedokáže ovplyvniť, ako výpadok materiálu, vyťaženosť kuriérskej spoločnosti, technický výpadok či personálna absencia. Vtedy sa doba dodania môže predĺžiť, začo sa vopred ospravedlňujeme.

Ak je balík od nás expedovaný, naši zazmluvnení prepravcovia garantujú dodanie vašej objednávky už na druhý deň, vždy však podľa vyťaženosti.

2. Aká je cena dopravy?

Štandardne je cena dopravy pri objednávke do 40 € spoplatnená sumou 2,90€. Pri objednávke nad 40 € (vrátane) je doprava zadarmo.

3. Koľko dní mám na vyzdvihnutie zásielky pri osobnom odbere na predajni?

Pri osobnom odbere na predajni nie je určená maximálna lehota na vyzdvihnutie zásielky, avšak ak po druhom až treťom upozornení o uloženie zásielky na predajni sa kupujúci nedostaví, objednávka sa automaticky zruší.

4. Doručujete objednávky aj cez víkend?

Nie, nakoľko to robí máloktorá prepravná spoločnosť s výnimkou vianočného obdobia. Rovnako nemáme ani túto nadštandardnú prepravnú službu zazmluvnenú. Avšak do budúcna plánujeme využívať odosielanie cez odberné boxy, kde si svoje zásielky môžete vyzdvihnúť vo Vami vyhovujúcom čase.

5. Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?

Objednávky vytvorené na stránke www.emi.sk doručujeme len v rámci Slovenskej republiky.

Ak si želáte doručenie do inej európskej krajiny, môžete si vytvoriť objednávku na nasledujúcich stránkach:

Česká republika - www.emi.cz

Maďarská republika - www.emishop.hu

Ukrajina - www.emishop.ua

Ak si želáte objednávku odoslať do inej krajiny v rámci EÚ, je možné toto doručenie zabezpečiť, avšak za výrazný príplatok na poštovnom.

6. Kde môžem sledovať svoju zásielku?

Po odoslaní zásielky z nášho skladu obdržíte informačný e-mail s číslom zásielky. Následne viete sledovať stav vašej zásielky priamo na stránke vybraného prepravcu.

7. Aké sú možnosti platby?

* Hotovosťou/kartou v predajni - Akceptujeme karty Visa, Visa Electron, Maestro a MasterCard.

Kartou alebo v hotovosti môžete zaplatiť tovar priamo u nás na predajni, ktorú nájdete v mestách Sabinov, Prešov, Košice, Poprad a Žilina.

* Platba na dobierku - Tovar zaplatíte prepravcovi v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky na vami uvedenej adrese.

* Platba kartou online - Svoju objednávku môžete zaplatiť kartou, ktorá má povolené platby na internete. Ide o pohodlný a bezpečný spôsob bezhotovostnej platby.

Aktuálne prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard.

* Bankovým prevodom - Platbu za tovar môžete realizovať aj prostredníctvom online bankovníctva. Na vašu e-mailovú adresu pošleme informácie potrebné pre uskutočnenie platby cez elektronické bankovníctvo. Platbu môžete vykonať do 3 dní od vystavenia objednávky. Nezabudnite vyplniť všetky potrebné údaje, najmä variabilný symbol, inak sa môže proces predĺžiť. Tovar vám odošleme až po zaevidovaní platby na našom účte.

* Darčekovou poukážkou EMI - Darčekový poukaz na nákup v e-shope EMI si môžete uplatniť na celý sortiment. Zadajte kód darčekového poukazu do kolónky “Použiť kupón” v nákupnom košíku. Následne vám bude suma darčekového poukazu odrátaná z ceny objednávky. V rámci jednej objednávky si môžete uplatniť vždy len jeden kupón.

8. Aké sú možnosti platby v zahraničí?

Ak chcete platiť objednávku z krajiny v ktorej nemáme eshop, je potrebne na základe telefonického rozhovoru dohodnúť platbu bankovým prevodom vopred.

9. Môžem si v predajni EMI nakúpiť tovar aj bez objednávky?

Samozrejme, každá predajňa slúži okrem výdajného miesta aj na štandardný predaj tovaru. Tovar si tam viete nakúpiť ako v klasickom obchode.

Aktuálnu ponuku produktov v našich predajniach Vám radi overíme, stačí ak nám pošlete správu na ahoj@emi.sk alebo zavoláte na našu infolinku +421 233 057 083.

10. Platí sa za prevzatie objednávky v predajni nejaký poplatok?

V našich kamenných predajniach je vyzdihnutie objednávky zadarmo.

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU:

1. Kuriér mi priniesol poškodený balík. Musím ho prevziať?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na ahoj@emi.sk

2. V mojej objednávke je poškodený tovar. Ako mám postupovať?

Ak Vám bol doručený poškodený tovar, neváhajte sa čo najskôr obrátiť na náš zákaznícky servis.

Žiadosť nám zašlite na mail ahoj@emi.sk s priloženými fotkami balíka a jeho obsahu, Vašu žiadosť budeme riešiť počas pracovných dní, a to v priebehu niekoľkých hodín.

3. V mojej objednávke chýba objednaný a zaplatený tovar. Ako mám postupovať?

Ak Vám nebol doručený tovar, ktorý ste si objednali, neváhajte sa čo najskôr obrátiť na náš zákaznícky servis.

Žiadosť nám zašlite na mail ahoj@emi.sk, prípadne zavolajte na našu infolinku +421 233 057 083 a chýbajúci tovar Vám okamžite doručíme.

4. Je možné vymeniť zakúpený tovar?

Vami zakúpený tovar v našom obchode Vám vymeníme. Spolu s vyplneným Formulárom pre vrátenie tovaru a kópiou faktúry nám ho pošlite na adresu EMI-Sabinov, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 08301. Vo formulári uveďte aký tovar požadujete na výmenu. Ak je hodnota tovaru vyššia ako už zakúpený tovar, rozdiel sumy zaplatíte pri doručení na dobierku. Ak sa jedná o tovar v nižšej hodnote, vzniknutý peňažný rozdiel Vám vrátime na číslo účtu uvedené vo formulári.

5. Je možné vrátiť zakúpený tovar?

Vami zakúpený tovar v našom obchode nám môžete vrátiť a my Vám vrátime peniaze. Spolu s vyplneným Formulárom pre vrátenie tovaru a kópiou faktúry nám ho pošlite na adresu EMI-Sabinov, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 08301.

6. Je možné reklamovať zakúpený tovar?

Zakúpený tovar v našom obchode je môžné reklamovať. Spolu s vyplneným Formulárom pre vrátenie tovaru a kópiou faktúry nám ho pošlite na adresu EMI-Sabinov, s.r.o., Pod Švabľovkou 2100, 08301.

7. Objednaný tovar mi doteraz nebol doručený. Ako mám postupovať?

Ak Vám nebola doručená Vaša objednávka, prípadne jej časť, neváhajte sa čo najskôr obrátiť na náš zákaznícky servis, kde nás môžete kontaktovať mailom alebo telefonicky.

Kontakt: mail ahoj@emi.sk, telefón: +421 233 057 083.

8. Kde nájdem Formulár pre reklamáciu?

Formulár pre vrátenie tovaru je zároveň aj dokladom pri výmene tovaru. Je súčasťou potvrdzujúceho mailu, ktorý Vám bol po vytvorení obejdnávky doručený do mailu spolu s faktúrou a reklamačným poriadkom. Ak potvrdzujúci mail neviete v hlavnej pošte nájsť, skúste si skontrolovať záložku Spam alebo Reklamy.